nedjelja, 2. veljače 2014.

Tjäna pengar på internet din blogg

Gillar du att tjäna pengar helt passivt helt utan egen insats? Då ska du ansluta dig till Get Rich Radio. Där kan du få lyssna på radio om du vill och tjäna pengar. Du ha kan ha den på i bakgrunden och ändå tjäna pengar! Det är nästan för bra. Jag har varit med ett tag i detta som blivit omåttligt populärt, tom så att deras server kraschade.

Men nu är man igång igen med en BETA-version och man kommer att gå i skarpt läge kring den 10 februari. Men vill du vara med redan nu så är det ett bra läge, att vara med i ett program från början har jag lärt mig är alltid gynnsamt. Just nu tjänar man inga riktiga pengar men i den kommande versionen ska man kunna växla in det man tjänar nu som kallas Scholarship dollar. Du ansluter sig enklast genom Facebook, då är du igång direkt. Inget att fundera över.

Tjäna pengar på internet

Klicka HÄR. Gå med gratis och tjäna pengar på att göra ingenting. $8 per dag med DG DigitalGeneration fortsätter att leverera som planerat. På mina två konton kommer det nu in drygt $8 per dag vilket givetvis känns helt OK. Min plan är att fortsätta att investera och samtidigt kolla hur det går med att få ut lite pengar då och då. Det fina med DG är att man hela tiden kan kolla hur det ser ut med deras betalningsstatus. I väntan på att det ska bli gröna knappar så fortsätter investeringen. Ingen panik alltså.

Gillar du att testa ett helt passivt system så klicka här för att läsa mer själv och bilda dig en egen uppfattning. DG räknar upp fint Som jag tidigare skrivit så har jag två konton hos DigitalGeneration. På bägge har jag nu kunnat köpa tre trådar som tickar på helt passivt och genererar pengar. Drygt $3 per konto och dygn kommer det in. Det är fint då jag under julhelgen inte varit så aktiv kring andra projekt. Min plan är att fortsätta att köpa trådar för att så småningom börja testa att ta ut pengar.

Mina två konton skiljer sig då det ena bygger på "stocks" och det andra är ett "vanligt". Jag har valt detta för att kunna se vilket som går bäst och vilket som gör det möjligt att lättast få ut pengar. Gillar du att tjäna passivt medan du vilar och sover tex så är detta ngt för dig. Klicka på länkarna ovan och bekanta dig med programmet. Tjänar mer pengar på DG Så var det dags att köpa en tråd till på mitt andra konto hos DigitalGeneration. Nu har jag tre trådar där som ger i runda slängar tre dollar per dygn. Detta håller på tom dan före julafton då min gratis tråd ska ha löpt ut och gett mig $30 helt gratis. Det känns fint. Efter det så kommer jag att rulla vidare på två trådar och se var det tar vägen.

Gillar du att tjäna pengar passivt så kan du komma ombord på ett enkelt sätt. Följ länken här och kliv på. Lycka till! Fina passiva inkomster Det fina med både DigitalGeneration och IPU Services är att de är just passiva. När jag inte varken vill eller orkar vara aktiv för att värva nya medlemmar eller referraler, klicka på mängder med annonser eller ständigt värja mig mot alla fantastiska erbjudanden om nya program som är Så fantastiska eller när man får erbjudanden att gå in i tradeträsket och alltid ligga efter så levererar dessa två hela tiden.

Jag kan åka bort eller vara sjuk eller bara slö och så genereras det stålar ändå. Det gillar jag. Jag gillar att både vara mkt aktiv vissa perioder och andra perioder bara ta tre steg tillbaka och vara trött. Jag har i alla fall startat upp ett till konto hos DG. Det ska vara helt OK men man behöver givetvis en dator till, ett annat telefonnummer och mail vid registreringen. På den datorn har jag valt att inte bli en founder men jag har köpt en tråd till för $50. Så där är det just nu två aktiva trådar som tickar på så fint, både gratistråden som ska ge $30 och den som jag köpt. Läget just nu är på mitt första DG-konto där jag är founder med stocks och allt drygt $32. Det kommer in ca $1.3 per dygn och min plan är att så småningom köpa en tråd till från min förtjänst. På mitt andra DG konto, det med två trådar så är jag uppe i drygt $13. Även där är min plan att köpa fler trådar så småningom. IPU Services rullar på även det. Inkomsten sjunker något ibland och framförallt när jag sitter och använder datorn.

Då känner tydligen programmet av att det inte finns så mycket datorkraft över att dela med andra och då sjunker inkomsten. Just nu när detta skrivs så är dygnsförtjänsten nere i $0.64 men på morgonen är den nästan $0.8. Totalt är jag uppe i $8.29 Allt detta är helt passivt. Jag sitter och kliar mig på magen och dricker kaffe och pengarna kommer in. Bekvämt och bra. Sedan är det ju alltid så med denna verksamhet att det finns en inbyggd osäkerhet om pengar kan lyftas ut ur programmen, men det är som mycket annat i livet en osäkerhet. Gillar du att vara passiv och lite slö ibland så kan du komma ombord genom att klicka på länkarna ovan i texten. Tjäna pengar med IPU Services IPU Services likar DG mycket.

Du kan tjäna pengar helt passivt med att bara göra ingenting. Du laddar hem ett program till din dator som ligger och jobbar i bakgrunden och för det får du betalt. Det har varit en rätt så lång period med en betaversion men sedan ca vecka så har man lanserat en skarp version. Jag har funnits med under betatiden och tyckt att det inte hänt så mycket men nu till slut efter en uppdatering till 2.01 så verkar det fungera. Hur mycket du tjänar beror på hur snabb dator du har. I min rätt så slöa dator så tjänar jag nästan $0.8 per dygn och då måste den stå på hela tiden. Det är ändå rätt så OK, tycker jag. Det är ju inte så ansträngande att ha sin dator igång och sedan kolla hur mycket man tjänar om man vill. Viktigt är att man får bara ha en installation per dator. Vill du skapa ett nytt konto med en separat mail till en annan dator under samma IP-adress så går det bra. Jag har en ännu slöare dator som jag gjorde en installation på för ett par dagar sedan.

Det visar att jag ska tjäna nästan $0.5 på den men där händer det ingenting. Det kan bero på att den är för långsam eller så att de inte ännu fått 32-bitarsversionen att fungera helt. De flesta datorer har ju idag 64-bitars system så välj detta om du vill testa programmet. Hittills har jag då alltså tjänat $2.27 and still counting... Och som vanligt, vill du kolla in programmet så klickar du här. Lycka till! Tjäna pengar med Money miljonär Det ska sägas från början att det blir inte mycket pengar. Men det blir! Grejen går ut på att läsa e-post och sedan få betalt för detta. Man får några mail att läsa varje dag och för det får du betalt. Mailen kan du läsa antingen via din egen mail eller via hemsidan. Man samlar pärlor genom att läsa mailen och att handla på de annonser som finns på sidan. För varje läst mail får man 1000 pärlor om man klickat på länken som ger dessa. 1000 pärlor är 10 öre så du anar att det är inga större slantar det rör sig om. Från början går det rätt så snabbt. Man uppmanas att fylla in sin profil och får då pärlor för det men sedan går det långsammare när man bara ska läsa sin post.

Det fina är ändå att man är inte tvungen att läsa och klicka varje dag utan att man kan samla ihop några dagars mailläsande. Jag gör så att jag samlar ihop några dagar och sedan klickar jag av dem i rask takt. Det tar kanske en minut och sedan är det klart. På sajten finns även flera tävlingar och annat som gör att man kan tjäna pengar samt att det finns fina erbjudanden från kända företag. För att kunna göra en utbetalning så måste man upp i en miljon pärlor så det är lite på sikt som detta kan löna sig. Vill du kolla in sidan så kan du klicka här. Lycka till! DigitalGeneration För mig har det sett ut så att jag har en tråd som går och tjänar pengar men det är långt från den $7 som har tidigare tjänat.

Nu är det en dollar per dygn eftersom jag har en tråd. Ja, faktiskt så ger den mer, kring $1.3 per dygn och det känns ju riktigt fint. Så... om detta gör att jag senare faktiskt kan ta ut mina intjänade pengar så är det helt OK. Vill du hänga med på båten i detta dynamiska program så häng med här. Välkommen ombord! DigitalGeneration omdanas DG genomgår en process som vid första anblicken kan verka dålig och smärtsamt. Men erbjuds nu att bli en så kallad "founder" och om man blir det så omvandlas alla trådar och pengar till DG Stocks.

Man hävdar att detta görs för att säkra medlemmarnas pengar och för att i framtiden kunna göra utbetalningar. För mig innebar det att jag nu har Stock balance på drygt $394 som jag är osäker på om jag kommer att kunna ta ut eller om det är en buffert för min dagliga förtjänst som nu är $0.31 Det är ju småpotatis jämfört med de $7/dag som jag hade för ett par dagar sedan. Å andra sidan så kunde jag inte ta ut något av detta men det såg ju trevligt ut på skärmen...

Vi får se vart detta tar vägen, om någon vecka så borde jag kunna ge ett bättre besked hur det avlöper. Vill du hänga med och få en gratis tråd som ger dig en bra start in i detta spännande program så kan du klicka här om du önskar. Lycka till! Neobux, uppdatering Min plan för Neobux just nu är att göra uttag. Jag är i princip uppe i $5 så det blir vad jag kommer att ta ut. Samtidigt så börjar tiden rinna ut för en del av mina 70 hyrda referraler och det betyder att daginkomsten kommer att minska. Trots det ska jag försöka med att kunna göra ett uttag till innan jag låter detta program gå i graven. Drygt åtta månaders klickande och jobb med detta program har inte gett tillnärmelsevis de dollar jag förväntade mig. Kanske var det en miss att köpa ett golden pack efter bara ett par veckor men det lovade tyvärr runt och höll mycket tunt. Även detta program är inget jag kan rekommendera.

Nema komentara:

Objavi komentar